Subject: Ajutise piiranguala looming Tartu kesklinn 29.07.2024 - 04.08.2024 (k.a.)
From: "Heigo Teder" <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 14:48:56 +0300

Tere!

SA Tartu 2024 teostab 03.08.2024 Tartu kesklinnas avaliku sündmust,
pealkirjaga: Tartu 2024 Suvepidu. Olen avaliku sündmuse loal määratletud
korraldajapoolse kontaktisikuna. Kaasapanekust leiate ka väljastatud
avaliku sündmuse luba.

Sündmus leiab aset Autovabaduse puisteel ja sündmusest teeb otseülekande
ERR. Seoses teleülekandega, kus kasutusel ka droonikaamera, soovime
kehtestada piirkonnale lennukeelu piirangu, seda ka ettevalmistaval
perioodil / lennuloa osas looksime erandid Tartu 2024 videomeeskonnale ja
ERR videomeeskonnale:

Piirangu aeg: (soovituslik algus 29.07.2024 kuni 04.08.2024 kell 23.00)

Piirangu tsoon: ajutine piiranguala EER948 mehitama õhusõidukile.

Piiranguala suuruseks oleks ring raadiusega 500m ,
keskpunktiks: Tartu, Vabaduse puistee taksopark,
ala koordinaadid Googel Maps rakenduses on leitavad siit lingilt
https://maps.app.goo.gl/cCsgtheUHhW1PqhY7

Lugupidamisega,

Heigo Teder

Produktsiooni koordinaator / Production Coordinator
SA Tartu 2024 / Tartu 2024 European Capital of Culture
Mob: +372 53 441 478
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tartu2024.ee <http://www.tartu2024.ee/>  | Facebook
<http://www.facebook.com/tartu2024>  | Instagram
<http://www.instagram.com/tartu2024>  | Twitter
<https://twitter.com/tartu2024>